سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره تلفنی _ مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی تلفنی ، امروزه در میان مردم گسترش بسیاری یافته است و مزایای بسیاری دارد. روش مشاوره با تلفن، روانشناسی بسیاری از مردم را وا می‌دارد تا با صرف هزینه بسیار کم، از این امکان برای رفع مشکلات روانشناختی خود استفاده کنند. مشاوره تلفنی در میان مشاوران نیز محبوبیت زیادی دارد، چرا که بسیاری از افراد که قادر به مشاوره حضوری نمی باشند، با این روش می‌توانند از خدمات درمانی بهره مند شوند. روش تلفنی مشاوره روانشناختی اگر چه دیر زمانی است که به وجود آمده، ولی هر روزه شاهد بهبود و پیشرفت روش‌های آن هستیم. مرکز مشاوره هنر زندگی با ارائه انواع روش‌های مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره مجازی و مشاوره حضوری پیشگام این روش‌ها برای کاهش سختی دسترسی به مشاوره در سراسر ایران است.

 

چرا مشاوره روانشناسی تلفنی از مرکزمشاوره آنلاین گپچه

مرکز مشاوره روانشناسی گپچه با ارائه چندین شماره تلفن مختص خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی ، مشاوره تلفنی را برای هموطنان عزیز آسان کرده است. در عین حال هزینه خدمات مشاوره بسیار متناسب با کیفیت بالای خدمات روانشناسی بسیار مناسب است؛ چرا که مشاوره تلفنی روانشناسی توسط همان مشاوران حضوری با تجربه انجام می‌شود.

مشاوره روانشناسی تلفنی به دلیل عدم برخورداری از ویژگی مشاوره حضوری باید لزوما توسط افراد مجرب و با دانش و توانایی بالای روانشناسی انجام شود. اگرچه بیشتر مخاطبان مشاوره با تلفن در ادامه تمایل به مشاوره حضوری نیز دارند، ولی کیفیت مشاوره تلفنی روانشناسی باید به اندازه‌ای بالا باشد که نیازهای مشاوره فرد را تأمین و او را به پاسخ لازم برساند.

 

روش انجام مشاوره روانشناسی تلفنی

روش انجام مشاوره با تلفن به این صورت است که افراد در تماس با یکی از شماره‌های تماس مرکز، به مشاور متصل و طی 5 تا 10 دقیقه سوال و اطلاعات لازم به مشاوره داده می‌شود و بعد از پایان مکالمه، مشاور نسبت به تجزیه و تحلیل اطلاعات اقدام می‌نماید.

در مرحله بعد مشاوره روانشناسی تلفنی برای فرد مشخص و به وی اطلاع داده می‌شود تا در خصوص تماس و پیگیری موضوع برای مرحله دوم اقدام کند. در مرحله دوم بیشترین اطلاعات و دستورالعمل‌هایی برای برآورده ساختن درخواست فرد از سوی مشاور به وی ارائه می‌شود. در صورتی که فرد تمایل به ادامه مشاوره به صورت تلفنی داشته باشد، در جلسه دوم برای این منظور به وی اطلاعات لازم داده خواهد شد.

بسیاری از مواقع فرد تحت مشاوره در مورد وضعیت و نیاز واقعی خود اطلاع کافی و تصویر روشنی ندارد. در این موارد توصیه می‌‌شود حداقل یک جلسه مشاوره حضوری برای وی انجام شود.

 

مراحل اصلی مشاوره روانشناسی غیر حضوری

در زیر مراحل اصلی روش انجام مشاوره تلفنی روانشناسی ارائه شده است. گپچه  شما را در دریافت بهترین مشاوره تلفنی روانشناسی برای زندگی بهتر راهنمایی خواهد کرد.

- تماس تلفنی فرد با مرکز و تشکیل بانک اطلاعاتی برای فرد
- انجام مشاوره تلفی توسط مجرب‌ترین مشاور مرکز و دریافت اطلاعات اصلی و مهم در مورد فرد
- بررسی و آنالیز اطلاعات توسط مشاور و تصمیم‌گیری در خصوص راه حل‌ها و نحوه ادامه مشاوره
- ارائه نتایج اولیه بررسی مشاور به فرد و ارائه راه کارها و توصیه‌های مشاور به فرد
- یک جلسه مشاوره حضوری در صورت تمایل فرد برای دریافت اطلاعات کامل در مورد مشاوره فرد
- برنامه‌ریزی مشاور برای ادامه درمان به صورت مشاوره تلفنی با حداقل هزینه و ایجاد فایل درمانی برای فرد

مشاوره تلفنی روشی بی‌نقص برای درمان است و همچنین آسان‌ترین روش برای دسترسی همه افراد و بیماران و مراجعین به مشاوره در هر زمینه‌ای به مشاوران با تجربه و مجرب و متخصص است، به طوری که حداقل هزینه و وقت را برای مراجعین به دنبال داشته باشد.

 

مزایای روش مشاوره روانشناسی تلفنی

در بیشتر موارد مشاوره‌های تلفنی دیده شده است که از میزان بار روانی روی مراجعان بعد از مشاوره به شدت کاسته شده‌است. این اولین و مهم‌ترین وی‍ژگی مشاوره تلفنی است. افراد در بیشتر ساعات روز و در برخی موارد به صورت 24 ساعته می‌توانند از خدمات مشاوره تلفنی برخوردار شوند. این امر میزان تطابق زمان مشاوره را با نیازهای مشاوره‌ای افراد به میزان زیادی افزایش می‌دهد.

همچنین در این روش فرد در هر موقعیت جغرافیایی می‌تواند از این نوع مشاوره روانشناسی تلفنی برخوردار شود. به علاوه مشاوره تلفنی در مرکز روانشناسی ما همراه با ایجاد فایل درمانی برای فرد است که حتی تا سال‌ها بعد از درمان به عنوان مراجعه کننده توسط مشاور ما به صورت دوره‌ای و رایگان مورد مشاوره و بررسی مشکلات، قرار می‌گیرد. این روش در واقع درمان ادامه داری است که درمان‌های روانشناسی با ماهیت طولانی مدت را به خوبی تحت پوشش قرار می‌دهد. مشاوره تلفنی روانشناسی و یا روانشناختی یک روش کارآمد و ارزان و البته پیشرفته برای همه افراد است.

 

مشاوره روانشناسی تلفنی گپچه

 

مرکز مشاوره روانشناسی گپچه با استفاده از خدمات مشاوره تلفی و حضوری خود پاسخگویی سوالات شما در زمینه‌های مختلف می‌باشد. از جمله مهم‌ترین خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره آنلاین گپچه می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

1. مشاوره روانشناسی | مشاوره خانواده

موضوعاتی همچون مشکل در ارتباط با همسر، طلاق عاطفی، برخورد در مقابل رفتارهای منفی همسر، رفع چالش‌های زندگی زناشویی و... در مشاوره خانواده مورد بررسی قرار می‌گیرند و شما می‌توانید چالش‌های موجود در ارتباط با محیط خانواده و اعضای آن را در مشاوره تلفنی خانواده مطرح کنید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خانواده کلیک کنید.

2. مشاوره روانشناسی طلاق

پیش از آن که برای طلاق و جدایی اقدام کنید مشاور تلفنی به عنوان فردی بی‌طرف و البته با تجربه علت‌های شما برای تصمیم به طلاق را بررسی می‌کند و در صورتی که امید به ادامه‌ی زندگی و اصلاح روابط زن و شوهر وجود داشته‌باشد، راهکارهای عملی را ارائه می‌دهد. همچنین در خصوص مسائل بعد از طلاق و کاهش آسیب‌های آن بر خود و فرزندان راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهد. در این خصوص به مقاله طلاق توافقی مراجعه کنید.

3. مشاوره تحصیلی

شما می‌توانید در مشاوره تحصیلی تلفنی مسائل خود را در رابطه با انتخاب رشته دبیرستان، دانشگاه، انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد، کنکور دکتری، انتخاب رشته دکتری، مصاحبه دکتری، تغییر رشته تحصیلی در تمامی مقاطع، انصراف از دانشگاه، تحصیل بدون کنکور، تحصیل در خارج، افت تحصیلی، ترک تحصیل، مشکلات یادگیری و کاهش استرس و اضطراب در تحصیل مطرح کنید. مشاوران متخصص در این زمینه یاری گر شما هستند. برای دریافت مشاوره تحصیلی کلیک کنید.

4. مشاوره روانشناسی تلفنی ازدواج

مشاوره ازدواج تلفنی شما را در زمینه قبل از ازدواج جهت انتخاب همسر و بعد از آن در رابطه با زندگی مشترک راهنمایی می‌کند. در مشاوره ازدواج مرکز هنر زندگی می‌توانید سؤالات خود را در رابطه با موضوعات مختلف ازدواج عنوان کنید و بهترین پاسخ‌ها را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لزوم مشاوره ازدواج کلیک کنید.

5. مشاوره روانشناسی | مشاوره جنسی

در مشاوره جنسی می‌توانید کژکاری‌ها و مشکلات زناشویی خود را از جمله زودانزالی، دیر انزالی، بی‌میلی جنسی، بیماری‌های مقاربتی، خود ارضایی و... مطرح کنید. علاوه بر این‌ها دریافت مشاوره جنسی در زمینه آموزش برقراری رابطه جنسی صحیح و لذت بخش و تکنیک‌های جنسی ضرورت دارد.

6. مشاوره روانشناسی | مشاوره تربیت کودک

مشاوره کودک نوعی خدمات روانشناسی است که بر کودکان و نوجوانان تمرکز دارد. مشاوران کودک به درمان اختلالات دوران کودکی کمک می کنند، در مسیر تربیت فرزند به والدین آموزش های لازم را ارائه می دهند و به طور کل در جهت ارتقای سلامت روان کودکان و نوجوانان حرکت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  تربیت کودک کلیک کنید.

7. مشاوره روانشناسی | مشاوره ترک اعتیاد

مشاوره ترک اعتیاد با بررسی علل گرایش به اعتیاد در فرد، جهت ترک اعتیاد به انواع مواد مخدر به صورت گام به گام و تلفنی به شما کمک می‌کند. در مشاوره ترک اعتیاد مرکز مشاوره آنلاین گپچه می‌توانید تمامی مشکلات در رابطه با اعتیاد خود و یا نزدیکانتان را با مشاوران مجرب و آموزش دیده در این زمینه مطرح کنید